lunes, 21 de marzo de 2011

Excuses

He acumulat durant mesos i mesos una inèrcia de no fer les coses que necessito fer, com ara escriure, i ara em trobo que, lògicament, em costa molt engegar i posar-me a fer-les. La col·lecció d'excuses que he anat acumulant és aclaparadora:
  • he d'anar a comprar
  • he de preparar el sopar
  • la planxa no es fa sola
  • tinc molta feina
  • estic cansat
  • em fa mandra 
  • ...
Crec que me les he cregudes massa, aquestes excuses. M'he justificat a mi mateix que no tenia temps per tots aquests motius i d'altres més, que jo en realitat volia seguir escriure, fer fotos, fer els estiraments que vaig aprendre a Tailàndia, córrer,... però com no tenia temps, no ho he pogut fer. 

Fals. 

En realitat he escollit no fer-ho, a l'empar d'aquestes excuses, però ha estat una decisió meva. Ara vull prendre una decisió diferenta: canviar aquesta dinàmica d'excuses i justificacions, i ser conseqüent amb les meves eleccions.

I ara escullo tornar a escriure. Com veieu, he començat per fer una entrada nova al bloc, després de mig any. Potser aleshores no em trobava en el moment adequat per continuar escrivint, però ara crec que sí. M'ha adonat que els deu-quinze minuts que fan falta per escriure quatre ratlles són ben fàcils de trobar, més encara quan puc estar distret, ocupant el meu temps amb coses que no m'aporten res.

Espero que ben aviat en segueixin unes quantes entrades més. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario